zero vs null

mgr inż. Sławomir Wernikowski
swernikowski AT zut.edu.pl
pok. 103/WI2
konsultacje w semestrze letnim:
środy, 11:15-12:00


/programowanie_wizualne

Wykłady:
  1. Wprowadzenie do programowania wizualnego
  2. Wstęp do TkInter
  3. Zdarzenia
  4. Własności widżetów
  5. Leksykow widżetów
  6. Operowanie grafiką
Laboratoria:
  1. lista zadań

/programowanie_2

Laboratoria:
  1. zadanie #1
  2. zadanie #2
  3. zadanie #3
  4. zadanie #4
  5. zadanie #5
  6. zadanie #6
  7. zadanie #7
  8. zadanie #8
  9. zadanie #9
/programowanie_kart_graficznych

 Adresy komputerów laboratoryjnych (dostęp przez SSH i RDP z intranetu ZUT):

#1 31.193.99.121
#2 31.193.99.122 PO IV_Pkg_L_31 B
#3 31.193.99.123 PO IV_Pkg_L_30 A
#4 31.193.99.124
#5 31.193.99.125 PO IV_Pkg_L_30 B
#6 31.193.99.126 PO IV_Pkg_L_31 A
#7 31.193.99.119
#8 31.193.99.120

Ocena z laboratorów >= 4,5 zwalnia z testu zaliczającego wykład.

Wykłady:

  1. Łagodne wprowadzenie do CUDA (PDF)
  2. Architektura i API cz. 1 (PDF)
  3. Architektura i API cz. 2 (PDF)
  4. Różności (PDF)
  5. Architektura i API cz. 3 (PDF)
  6. Architektura i API cz. 4 (PDF)
  7. API sterownika (PDF)
  8. Programowanie z użyciem PTX (PDF)
Laboratoria:
  1. zadanie 1 (2019-03-16)
  2. zadanie 2
  3. zadanie 3
  4. zadanie 4
  5. zadanie 5
/programowanie_sieciowe

Wykłady:
  1. wstęp do programowania gniazd
  2. gniazda na UDP
  3. użycie gniazd po stronie serwera
  4. gniazda z C#
  5. model ISO/OSI
  6. protokół HTTP
  7. protokół IP6
Laboratoria:
  1. zadanie base64
  2. zadanie pop3
  3. zadanie MIME
  4. zadanie FTP
  5. zadanie http
  6. zadanie httpd

/programowanie_w_językach_skryptowych

Wykłady:
  1. Perl - wprowadzenie
  2. Perl - funkcje
  3. Perl - pakiety i moduły
  4. Perl - RE
  5. Python
Laboratoria:
  1. zadanie 1 (2019-03-04)
  2. zadanie 2 (2019-03-18)
  3. zadanie 3
  4. zadanie 4
  5. zadanie 5
  6. zadanie 6 

/systemy_operacyjne_2

Treści zadań oraz zasady prowadzenia i zaliczania zajęć znajdują się tutaj (dostępne z intranetu ZUT).